niedziela, 8 września 2013

Światełko w tunelu*

* - zainspirowane wpisem i zdjęciem la violette

28 komentarzy:

  1. ...zawsze gdzies swieci!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Iść, ciągle iść w stronę słońca...
    tak mi się jakoś skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Też kiedyś wrzucałam zdjęcie w podobnym klimacie. Tylko moje było zatytułowane "Nie idź w stronę światła!" ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Po wielu kilometrach tuneli, jakie dane mi było przebyć w Norwegii, też w końcu zaczęłam tęsknie wypatrywać światełka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam mój pierwszy, długi tunel. To było w Chorwacji, 6,5 km. Z radością powitałem słońce.

      Usuń
  5. Original imagen. Con tu permiso me quedo por aquí. Saludos desde Granada.
    http://mirablogdegranada.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Światełka w tunelu są piękne. Nawet jeśli to światełka lokomotywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światełka lokomotywy są też wyjątkowe, bo to zazwyczaj ostatni widok w naszym życiu :)

      Usuń
  7. OOO, jest twoje światelko w tunelu! Slowny jesteś, mialo byc w niedzielę i jest. Muszę przyznać, że twoje jest piekniejsze niz moje, więcej światła, kolorów, optymizmu, swieżości, moje takie jakieś ledwie się tlące - pasujące do tematyki posta, pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie, jest inne i to wszystko. Twoje jest dobre, inspirujące.
      Pozdrawki

      Usuń
  8. ooo, dopiero dojrzałam pod zdjęciem wzmianke o sobie! i cieszę się jak dziecko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie. Lubimy taki klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej nie iść w stronę światła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hay buenas fotografias en tu blog, me gustan, un saludo, Rodisi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne żeby było, a jak daleko od Ciebie to nie istotne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...