środa, 22 stycznia 2014

Zesłał z nieba anioł, anioł zesłał mróz

47 komentarzy:

  1. Śliczny....subtelny.....bardzo....
    chyba miałam kiedyś sukienkę o takim wzorze.....mam ciepłe skojarzenia, mimo tego że mróz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, tego zdjęcie jeszcze nikomu nie sprzedałem :)

      Usuń
  2. Otóż to , ja wczoraj wylot do miasta B. a tu mrozik, śnieżek, ja tak niecierpliwie czekałam na te białości co by z Dyndalskim poszaleć, ale nie - frajda niedoczekana!
    Tymczasem w mieście B, zero śniegu, wiatry są. Chmurzasto. Może sie cosik zmieni. ;)

    Piękne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jak przymroziło to już na całego. Zdjęcie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na tym zdjęciu to ten mróz nie taki straszny... wręcz ma swój urok...
    gorzej za oknem, niby środek dnia, a na termometrach minus dziesięć

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy zobaczyła to zdjęcie to zrobiłam ojeeeeej :)nie wiem dlaczego, ale poczułam motyle w brzuchu :) to jedno z najcudowniejszych zdjęć, jakie widziałam. naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo widocznego mrozu bardzo ciepły, nostalgiczny klimacik...aż chciałoby się powiedzieć: "oby do wiosny" , a raczej "do lata"

    Piękne makro :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki tam mróz... to poranna rosa osadzona na cienkich pajęczynkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz??!! ....idę po drugie okulary

      Usuń
    2. Caddiemu podejrzanie dziś gorąco, nigdzie mrozu nie widzi :P

      Usuń
    3. Bo to Panie Kolego Psalm Zapatrzenia :)

      Usuń
  8. A ja jeszcze cieszę się jesienią :)
    Twój mróz taki letni, lekki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcie, ciekawe jaki to anioł ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mają być w czasie mrozu takie cudowne widoki, to się zgadzam na mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zesłał.
    U mnie też był i ozdabiał wszystko dookoła.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioł czy diabeł - to rozmycie w głębi kadru ogromnie mi się podoba.
    Zestawienie z cytatem też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... No i podsunęłaś mi temat na kolejny wpis :)

      Usuń
    2. Cieszy mnie to, bo przecież temat do wiersza o posłańcu podsunęło mi zadanie konkursowe :)

      Usuń
  13. beautiful winter yellow when all is grey

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki subtelny ten mrozik. Bardzo piękne zdjęcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddi twierdzi, że to wcale nie jest mróz. To ja już nie wiem...

      Usuń
  15. Zimno wpływa na rośliny, pozbawiając ich żywotność które dają im sprężynę.

    Fotograficznej, obraz jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbawia życia, ale czasem powoduje, że ich śmierć jest niezwykle piękna dla oka.

      Usuń
  16. Ostoja na rozedrgane myśli. Chyba tego potrzebowałam - takiej fotografii i tych słów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muśnięte mrozem, niczym za dotykiem czarodziejskiej różdżki. Tykko tak się zastanawiam... czy anioły mają różdżki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcie. Jak dla mnie mróz nie jest konieczny, wolę jak jest ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, że to MOJE klimaty zdjęciowe :))) Jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę dopatrzyć się tutaj zimy:)
    Zdjęcie bardzo optymistyczne.Nie wiem co to za roślinki, skojarzyłam je z rumiankami i rozmarzyłam się... lato, ciepło, słońce, wolny czas i odpoczynek, właśnie na takiej łące... najlepiej na kocu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to rumianek. Nie znam się na roślinach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...